"Je nádherné užiť si aspoň raz za deň jedlo s niekým, koho milujete!" (Julia Child)

pondelok 15. decembra 2014

Bonjour!

Ahoj,

vítam ťa na mojom foodblogu, ktorý je predovšetkým zameraný na jedlo, jeho úpravu, rôzne recepty, recenzie, v ktorých sa dozvieš, kde sa môžeš kvalitne najesť a kde nie.

Volám sa Katka a momentálne som na materskej "dovolenke" s mojim synom Samkom. Veľmi rada varím a ešte radšej jem. Zbožňujem francúzsku a slovenskú kuchyňu, ale koniec koncov, zjem všetko...okrem dukátových buchtičiek. Bývam v klasickom bratislavskom paneláku, kde má kuchyňa rozmery 2x2 metre s dvomi skrinkami na riad, takže moja kuchyňa je skôr improvizačná. Ale aj v takej sa dá variť. Aspoň zatiaľ...

Blog prevádzkujem na doméne blogspot, ale nie je to finálna doména. Chystám svojuvlatnú s vlastným dizajnom, ale to chce čas a poriadne premyslieť.

Jedlo a suroviny fotím digitálnou zrkadlovkou Canon EOS 500d so základným objektívom. Chvíľu som fotila na Canon EOS 70d, ale keďže materská je nízka a z jedného platu sa na Slovensku vyžiť nedá, museli sme sa s ním aj s objektívmi rozlúčiť. A keďže k 500d mám citový vzťah, pretože ho už mám dlho, tak sa s ním lúčiť ani nechcem. Viem, že dnes už blogeri fotia na úpne iné kapacity, ale možno časom. Zatiaľ sa snažím vydolovať z fotiek maximum, čo sa dá. Fotografie upravujem v Lightroome a vo Photoshope.

Verím, že ťa niektoré recepty oslovia a vyskúšaš si obohatiť svoj jedálniček :)


BON APPETIT







Katka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Koľko ľudí nás videlo?

Používa službu Blogger.

Translate

© Maškrtníci, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena