"Je nádherné užiť si aspoň raz za deň jedlo s niekým, koho milujete!" (Julia Child)

utorok 13. januára 2015

Furby cake pre moju sestričku


Ani som sa nenazdala a z mojej malej sestričky je už veľká slečna. Akoby to bolo včera, čo sa narodila a tak rýchlo vyrástla,že som si to ani nestačila všimnúť. Akokoľvek, pred tromi dňami oslávila  svoje už 10. narodeniny! Prvé okrúhle narodeniny. Rozmýšľala som, čo by sa jej mohlo páčiť a okem iného som si spomenula, že zbožňuje ružovú, momentálne si ulietava na Furbym (aj keď tieto detské vychytávky sa vždy menia tak po mesiaci, ešte pred nedávnom...teda už dávnejšie to boli petshops, potom zuzu škrečky, potom monster highky, teraz Furby a pomedzi to ešte ďalších tisíc vecí, ktoré si už nepamätám...). Ja som si tiež ulietavala najprv na pogách, zbieracích papierikoch, pokémonoch aj Harrym Potterovi (to dokonca trvalo celkom dlho :)...) Tak som sa rozhodla jej spraviť ružovú tortu s Furbym.


Furby bol jedlý, ale viac menej na dekoráciu, pretože sa skladal len z piškótového cesta, šľahačky a lentiliek. Vnútro torty bolo taktiež piškótové cesto, jahody uvarené na hustý sirup s trstinovým cukrom, banány a čokoládový krém z mascarpone, smotany na šľahanie a roztopenej čokolády. Celá bola potiahnutá fondánom. Lucka sa prekonala a z torty zjedla na jej pomery celkom dost (asi 3 lyžičky), ale aj za tie som bola rada:) Mne torta chutila a zjedli ju aj ostatní:).


Bola to mojá prvá torta, takže isté nedokonalosti sa objavili, ale aspoň viem, čo mám vychytať nabudúce :)


A zajtra sa ide variť Poulet rôti (kuriatko, dúfam, že vynikajúce) od Julie Child! :)

Pekný deň.

Katka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Koľko ľudí nás videlo?

Používa službu Blogger.

Translate

© Maškrtníci, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena