"Je nádherné užiť si aspoň raz za deň jedlo s niekým, koho milujete!" (Julia Child)

nedeľa 29. marca 2015

Tri, tri, tri prasiatka ružové...

...tri, tri, tri nájdete nás pri hre. Tuším tak nejako bola detská pesnička z rozprávky, ktorú som s bratom počúvala, keď sme boli malí. Mali sme ju na cédečku, v takom tom veľkom štvorobale, ktorý sa všetkým deťom páči.



Teraz som si na tú rozprávku spomenula, pretože som robila tortu s tromi prasiatkami. Na torte síce nestavali domy zo slamy, z dreva a z kameňa, ale za to sa kvalitne vyváľali v bahne! :)

Tortičku som robila nasledujúco:

Piškótový korpus ochucovaný kakaom - tie som napiekla tri a rozrezala napol (dva vršky som nepotrebovala k torte, tak som spravila ešte takú domácu tortičku na zobkanie len z korpusu, džemíku a čučoriedok).

Následne som si pripravila krém z jemného tvarohu, práškového a vanilkového cukru a zo smotany na šľahanie, krémom som v jemnej vrstve natrela korpus, na ktorý som "poprilepovala" čerstvé čučoriedky.

Krémom som naplnila cukrárske vrecko a zvyšok krému som  naniesla na čučoriedky tak, aby sa nepoposúvali, priložila som ďalší korpus a postup zopakovala.

Tortu som uhľadila ešte zvyškami krému a keďže tvaroh obsahuje veľa vody, ktorú by neskôr pustil a celý poťah torty by sa buď orosil, zliezol, alebo zvlnil, tak som si ešte vyrobila klasický maslový krém, kde na hrnček masla použijem tri hrnčeky práškového cukru, čajovú lyžičku vanilkového extraktu a tri polievkové lyžice smotany na šľahanie, touto zmesou som celú tortu ešte potrela a zarovnala, aby nebolo vidno jamy:)

Tortu som nechala poriadne stuhnúť cez noc v chladničke a na ďalší deň som si vyvaľkala fondánovú hmotu úplne na tenko, kým nevyzerala doslova ako biely obrus a opatrne som ju naniesla na tortu, vyrovnala som ju, uhladila celú tortu a postupovala ďalej v dekorovaní a vyrábaní a maľovaní prasiatok a bahna :)

A toť výsledok :)
Ak by ste chceli niekto tortičku, rada vám spravím a keďže ešte len začínam s týmto druhom tortičiek, tak cena bude minimálna, v podstate len za suroviny a nejaké minimum za také tie blbosti, čo okolo toho ešte sú (benzín pri nakupovaní, pomôcky, atď atď...)




Katka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Koľko ľudí nás videlo?

Používa službu Blogger.

Translate

© Maškrtníci, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena