"Je nádherné užiť si aspoň raz za deň jedlo s niekým, koho milujete!" (Julia Child)

sobota 31. januára 2015

Reštaurácia Csarda: 9/10

Keď už píšem o jedle, nedá mi nenapísať o jedle, ktoré som nevarila zrovna ja :). Inými slovami, pozrime sa na to, ako to vyzerá v Csarde.



Je sedem hodín večer, Rudko, Samko a ja sme na ceste z Kútov do Bratislavy a sme strašne hladní. Po ceste dlho dlho nič, keď tu zrazu sa v Stupave na nás vynorí vysvietený nápis Csarda. Reku, vyskúšame. Reštaurácia, ktorá silno pripomína rodinný dom s dvorom. Parkovať sa dá aj vo dvore, aj pred objektom. Okrem nás je tu iba jedno auto.

Na dvore detská šmykľavka, hojdačky, dokonca trampolína. Vyzerá to sympaticky aj na leto pre rodiny s deťmi. Ďalej na nás vykúka vonkajší bar, pochopiteľne teraz v zime nefungoval, ale v lete to musí byť bomba. Už žiadna spadnutá pena :)



Vchádzame dnu a privíta nás milý pán čašník. Drevené obloženie na stenách, drevené stoly, drevené stoličky. Vyzerá to tu útulne. V strede miestnosti sa nedá nevšimnúť si obrovský murovaný grill,kde pred vami môžu pripraviť jedlo. Paráda. Sadli sme si do rohu, nech máme pokoj :)



Na stoloch pekné tkané obrúsky aj so svietnikmi. V sekunde je pri nás čašník. Vôbec sme nemuseli čakať. Podáva nám jedálne lístky, ale odchádza bez toho, aby sa nás spýtal na nápoj. Nevadí, asi videl, že mám dosť práce s vyzliekaním krpca a chcel nám dať čas. Klasicky sme si dali kofolu, v tomto nikdy nevymýšľame. Mali čapovanú original, čo ma potešilo.

Lustrujeme jedálny lístok a nevieme si vybrať. Nebol prepchatý jedlami od predu do zadu, bolo ich tam zopár, ale za to niesli o to chutnejšie názvy. (To bolo ešte pred tým, než sme zistili, že aj chuť je oveľa lepšia, ako v reštauráciach, kde majú síce veľmi široký výber, no o kvalite by sa veľmi hovoriť nedalo.)

Polievky mali na výber tuším tri. Ja som si dala Alpskú hríbovú a Rudko nejakú kapustovú. Neviem ako chutila tá Rudkova polievka, ale priniesli ju krásne na drevenom lopáriku v čiernej kovovej mištičke a vedľa v ešte menšej mištičke mal smotanu. Moja polievka bola vynikajúca. Šampiňóny, kuriatka a ešte zopár druhov hríbikov, decente ozdobené vňaťkou.

Hlavné jedlo si Rudko dal kurací steak s kroketami (keď má tie krokety tak rád, tak čo mu poviem...) a s nivovou omáčkou. Taktiež krásne naservírované, na lopáriku, steak zvlášť na mini panvičke, krokety zvlášť, obloha zvášť a taktiež aj omáčka. Vyzeralo to veľmi chutne. Ja som si dala kuracie grilované zvitky plnené bielou husaciou pečeňou na sušených slivkách so slivkovou omáčkou a opekané zemiačiky. Bolo to mňam! Zemiačiky chrumkavé, kuriatko famózne a tá husacia pečeň, to bola dobrota! Doslova sa rozplývala na jazyku! A neviem aký superlatív by som použila k omáčke, to bolo niečo geniálne. Určite bola robená s červeným vínom a chutila trošku ako omáčka od Beouf Bourguignon. Moja obloha bola striedmejšia a to je asi jediné mínus, čo sa jedla týka. Jeden mesiačik paradajky, jeden krúžok uhorky a tá kapusta, čo dostávate všade u Číňanov. Lenže u Číňanov na menučku za 3,50 to očakávam, ale sem sa to veľmi nehodilo. S oblohou by som sa pohrala aj po foodstyling stránke, aj po chuťovej. Inak ozaj nemám čo vytknúť.

Jediné mínus reštaurácie bol moment, keď prišli nemeckí zákazníci a v tom momente sme už čakali na všetko, pretože vidina zahraničných tringeltov bola asi veľmi silná.

Inak veľká spokojnosť, odporúčam, ak budete mať cestu cez Stupavu.

A čo mi chýba, je nejaká webová stránka. Aj horšie reštaurácie majú, takže tú by mohli dorobiť.

Ulica: Malacká 43, Stupava 900 31

ZHRNUTIE:

Prostredie: 10/10
Personál: 8/10
Jedlo: 9/10
Ceny: 9/10
Celkom: 9/10

Snáď niekedy zbehnete :)

PS: Fotky sú nechutne stiahnuté z google :D

Katka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Koľko ľudí nás videlo?

Používa službu Blogger.

Translate

© Maškrtníci, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena