"Je nádherné užiť si aspoň raz za deň jedlo s niekým, koho milujete!" (Julia Child)

piatok 6. februára 2015

Reštaurácia Traja Mušketieri: 10/10

Prednedávnom som mala narodeniny a od našich som dostala super duper darček: "vstupenky" na degustáciu v rámci Zimného festivalu jedla, o ktorom som písala pred nedávnom!



S Rudkom sme rozmýšľali, ktorú zo širokého výberu reštaurácii si vyberieme a nakoniec sme sa rozhodli pre Troch Mušketierov. Reštaurácia, ktorá sa nachádza asi 5 minút od prezidentského paláca. Nachádza sa v jednom z rožných domov, nemožno si ju nevšimnúť, keďže už z diaľky na vás kývajú vlajky s pochodňami. Keď vojdete dnu, v sekunde sa ocitnete vo Francúzsku, spať v čase v roku 1625. Dobovo zariadený interiér podnecuje vašu myseľ k tomu, aby ste nadobudli dojem, že ste ozajstní Francúzi. A nielen interiér. Jedálny lístok plný prekvapení skrývajúcich sa pod francúzskymi názvami vás poteší svojou mimoriadnou pestrosťou. O tom, že sa taktiež zameriavajú na dobré vína sa myslím zmieňovať ani nemusím. Vskutku široká škála lahodných vín od slovenských, cez čilské, austrálske až po francúzske vám dáva obrovskú možnosť výberu.



My sme mali trojchodovú degustáciu. Najprv nám doniesli celozrné aj biele bagetky s oškvarkovou pomazánkou pre prípad, že by sme čakali na predjedlo. Na predjedlo sme čakali asi tak minútu, ale oškvarková bola najlepšia, akú som zatiaľ kde jedla :)



Predjedlo sme mali králičie paté s vínnym želé, očakávala som, že nám príde taká tá degustačná mini-porcia. Ako som sa mýlila! Už predjedlo nás značne zasýtilo. Králičie paté bolo vynikajúce a vínne želé bolo brutálne. Najprv chuť klasického želé a keď ste ho dožuli, tak sa vám na jazyku rozvinula vynikajúca chuť červeného vína.

Polievku som si dala hríbovú v bochníku. Mňam, krásne krémová a hustá so šťavnatými dubáčikmi a bochník opečený a chrumkavý. Vynikajúca.

Hlavné jedlo nám doniesli plnenú prepeličku s deglazovanou omáčkou s koňakom a so zemiakovo-špenátovým pyré. Po dojedení tejto úžasnej pochúťky som už bola úplne plná, ale oni nám doniesli ešte dezert!

Dezertom bola vyprážaná zmrzlina vanilkovo-kávová vyprážaná v mandliach a kukuričných lupienkoch preliata ovocným chutney z lesného ovocia. Tento osviežujúci dezert už spravil len skvelú sladkú bodku za týmito delikatesami, ktoré Rudko ako šofér zapíjal minerálkou a ja som si dopriala pohár červeného čilského vínka.



Obsluha bola vynikajúca, jedlo úžasne chutné a celkový dojem perfektný!

Nechýbalo mi absolútne nič. Niekto môže mať zrejme občas problém s parkovaním, ak je autom, my sme našli miesto hneď, ale bola to skôr náhoda. Na druhej strane, aj tak vám odporúčam ísť bez auta, aby ste mohli ochutnať niektoré zo skvelých vín.

Ulica: Sládkovičova 7, Bratislava

ZHRNUTIE:

Prostredie: 10/10
Personál: 10/10
Jedlo: 10/10
Ceny: 9/10
Celkom: 10/10

Určite ich navštívte a objavte čaro francúzskeho 17. storočia. Zabudla som napísať, že aj obsluha bola samozrejme kostýmovo dobovo zladená! :)

Tento Zimný festival jedla trvá do 17. februára, takže, ak máte ešte čas a chuť, tak určite si zakúpte degustačný kupón a degustujte u Troch Mušketierov!

Fotky sú opäť raz stiahnuté z Googlu.
Katka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Koľko ľudí nás videlo?

Používa službu Blogger.

Translate

© Maškrtníci, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena